MENÜ


OPTIMÁLIS SEJTMŰKÖDÉS!
A Redox Jelző Molekulák segítségével


 

Az Asea Története!

 

A vállalat éveket és több millió dollárt áldozott a kutatásra, de még mindig nem sikerült elérni a végső áttörést.

2006 végén a cég felkérte Verdis Nortont, hogy legyen tagja az igazgatóságnak. Verdis profi abban, hogyan kell bajbajutott üzleten segíteni.

Felülvizsgálta a kutatást, a teszteléseket és rövid időn belül felismerte, hogy a vállalat jobb lehet egy másik irányvonalon.

james-and-verdis.png

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2008-ban Verdis Norton (az ASEA vezérigazgatója) és James Pack (az ASEA elnöke) vásárolták meg a jogokat és megszületett az ASEA.

 

 

 

 

 

dr-gary-l-samuelson.jpg

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Abban az időben Gary L. Samuelson megtalálta a módját annak, hogyan stabilizálja a Redox jelzőmolekulákat.

A szabadalmak tulajdonosa az alapító és vezérigazgató Verdis Norton.

Verdis Norton több mint 30 év üzleti tapasztalattal rendelkezik.

Ő volt a nemzetközi alelnöke a General Foods-nak, a Kraft Foods-nak, Hobart Industries-nek, a Freemark-nak és még más jól ismert cégeknek is. Kifogástalan múlttal és rengeteg kiváló eredménnyel büszkélkedhet. Verdis Norton 50 éves áttörésnek hívja e termék bevezetését és rámutat, hogy az egészségügyi ágazat soha nem látott még hasonlót.

Az ASEA birtokolja a gyártási jogokat, és saját maga állítja elő a terméket, mely már elérhető, és készen áll a nagyközönség számára.

Az ASEA elvárja, hogy a leggyorsabban növekvő cég legyen az egészségügyi és wellness iparágban és milliárd dolláros üzlet legyen hazai és nemzetközi szinten is.

Verdis Norton számára nem idegen a nemzetközi szinten való terjeszkedés, ez volt az élete 30 éven át. A társaság kijelentette, hogy készen állnak 500 millió dolláros értékesítést produkálni.

Az ASEA 6 hónap alatt óriási, 700%-os növekedést ért el a cég hivatalos elindítása őszén, 2010-ben.

Sok aprólékos elemzés után az ASEA egy jól bevált módszer mellett döntött, ami a terjesztést illeti.

Ez a Network Marketing, minden idők legjobban bevált módszere arra, hogy a termék eljusson az emberekhez. Módszer, melynek során az emberek megosztják egymással a termékkel kapcsolatos tapasztalataikat.

 

Az ASEA aktívan keresi mindazokat, akik küldetésüknek tudják tekinteni, hogy segítsenek másoknak. Ha úgy gondolod, hogy szeretnél társulni az ASEA-val, vedd fel velünk a kapcsolatot az elérhetőségek valamelyikén!

 

A felfedezés

 

images-2.jpg

 

Hírek

  • Tudományos anyagok
    2013-02-12 13:34:40

    Amennyiben a tudományos anyagokat szeretnéd megkapni, iratkozz fel a hírlevélre.

Asztali nézet